Pantip-Cafe | Pantip-TechExchange | PantipMarket.com | Chat | PanTown.com | BlogGang.com  


 
มีปัญหา "No booking found" แอร์เอเชีย vote ติดต่อทีมงาน

Sawasdee ka. Sorry I can't type in Thai font.

I've booked the tickets (KL-Osaka) with AirAsia Malaysia. There's nothing wrong with the payment and I've already received my travel itinerary with booking number.

The problem is I cannot find my booking online ka. I would like to reserve seats and maybe hot meals.

I sent E-Form to AirAsia and haven't received any reply for more than a week now. I cannot contact the call centre in Malaysia. This number 600 85 8888 (AirAsia X Premium Line) seems to work only with people living in Malaysia. I call from the UK.

1. What should I do ka? I don't think calling AirAsia Thailand will help.
2. Do you know any other call centre numbers in Malaysia (with country code)?
3. Will there be any problem on the day of departure at airport check-in? I'm just afraid that if there's no booking on the system, they might not be able to print my boarding pass (even if I have my itinerary).
4. Will I be able to check in online if my booking is not found in the online system?

Any comments will be greatly appreciated. Thank you ka.

จากคุณ : kk
เขียนเมื่อ : 12 ธ.ค. 55 01:25:10 A:92.233.35.73 X: TicketID:380662




[ต้องการแตกประเด็นจากกระทู้เดิมคลิกที่นี่] [กติกามารยาท] [Help & FAQ] 
ความคิดเห็น :
  PANTIP Toys
จัดรูปแบบ :
ไฟล์ประกอบ :
  Help
ชื่อ :
 

ข้อความหรือรูปภาพที่ปรากฏในกระทู้ที่ท่านเห็นอยู่นี้ เกิดจากการตั้งกระทู้และถูกส่งขึ้นกระดานข่าวโดยอัตโนมัติจากบุคคลทั่วไป ซึ่ง PANTIP.COM มิได้มีส่วนร่วมรู้เห็น ตรวจสอบ หรือพิสูจน์ข้อเท็จจริงใดๆ ทั้งสิ้น หากท่านพบเห็นข้อความ หรือรูปภาพในกระทู้ที่ไม่เหมาะสม กรุณาแจ้งทีมงานทราบ เพื่อดำเนินการต่อไป



Pantip-Cafe | Pantip-TechExchange | PantipMarket.com | Chat | PanTown.com | BlogGang.com