Pantip-Cafe | Pantip-TechExchange | PantipMarket.com | Chat | PanTown.com | BlogGang.com  


 
From Chao Kok to Oscar Nova Co.{แตกประเด็นจาก E12987810} vote ติดต่อทีมงาน

กระทู้นี้แตกประเด็นมาจาก E12987810

Since the 10th of November 2012 to the 12th  of December 2012, it has been about one month without any explanation or answer from Oscar Nova Tour Co. or related persons, Ms.Mhai, the email’s owner and Annie, the guide.

Therefore, I shall conclude the details in order:
I bought an Oscar Nova tour’s travel program in order to go to Eastern Europe for 9 days, from 19 to 27 October 2012. The program costs 99,000 Baht. Instead of a pleasant trip this is what I received:

1. The program is ambiguously advertised. The time is wrong. The type of food and the accommodation is substandard for a travel program at this price while some travel programs of other companies can provide more at a lower price.

2. Guides from Oscar Nova Tour Co. don’t have any standard quality of professional guide. They don’t have knowledge, ability and ethics. They don’t have any suitable quality to guide this trip.

3. Guides from this company don’t have service mind. They treat customers differently. In my opinion, it seems like they classify customer into two groups: VIP. group and NORMAL group. And, as expected, they completely ignored the supposedly NORMAL group while the VIP. group received excessive intimacy.

4. The employees along with the guides are disrespectful and they have no manner toward customer. They show their carelessness via e-mail, Facebook and telephone. They reserved seats on the bus for certain customers and some customers can’t choose seat on their content when some can have their wanted seats without any effort. When explanation is requested, the guides ignored and just walked away. And they also neglected some demands made by certain customers

5. Oscar Nova tour Co. and employees reveal some personal information to outsider in order to make information from unhappy customer look fake. I, an unfortunate customer, Chao Kok, was insulted and disdained by other people because of the confusing and ambiguous protest from the company’s people and the others.

I have tried my best to make the issue clear to all of you. Please understand and be informed that I don’t have any impure purpose for I am, too, an assaulted one and I have the right to express my indignation. Thank you.

And one more thing,                                                                                      

Does a company have the right to give personal information of customers to outsiders??????

แก้ไขเมื่อ 13 ธ.ค. 55 14:46:45

แก้ไขเมื่อ 12 ธ.ค. 55 23:31:25

จากคุณ : เจ้ากก
เขียนเมื่อ : 12 ธ.ค. 55 22:56:04




[ต้องการแตกประเด็นจากกระทู้เดิมคลิกที่นี่] [กติกามารยาท] [Help & FAQ] 
ความคิดเห็น :
  PANTIP Toys
จัดรูปแบบ :
ไฟล์ประกอบ :
  Help
ชื่อ :
 

ข้อความหรือรูปภาพที่ปรากฏในกระทู้ที่ท่านเห็นอยู่นี้ เกิดจากการตั้งกระทู้และถูกส่งขึ้นกระดานข่าวโดยอัตโนมัติจากบุคคลทั่วไป ซึ่ง PANTIP.COM มิได้มีส่วนร่วมรู้เห็น ตรวจสอบ หรือพิสูจน์ข้อเท็จจริงใดๆ ทั้งสิ้น หากท่านพบเห็นข้อความ หรือรูปภาพในกระทู้ที่ไม่เหมาะสม กรุณาแจ้งทีมงานทราบ เพื่อดำเนินการต่อไป



Pantip-Cafe | Pantip-TechExchange | PantipMarket.com | Chat | PanTown.com | BlogGang.com