|
Nike managers who run in races are all naturally prepared to listen to customers
and learn from them. It is seldom that a story contains a message for
management that can only be understood by the specially prepared; rather,it is
that a story laden with obvious significance for the company fails to attain its
proper place in the organization.
คนระดับผู้บริหาร Nike ที่เข้าร่วมการวิ่งแข่งแน่ละตามหน้าที่ของพวกเขาพร้อมที่จะรับฟังลูกค้าและเรียนรู้จากพวกเขา มันไม่ใช่เรื่องที่เกิดบ่อยนักที่สื่อไปยังผู้บริหารซึ่งสามารถรับรู้ได้เฉพาะผู้บริหารที่พร้อมจะรับฟัง แต่มันเป็นเรื่องที่บ่อยครั้งสื่อสารที่สำคัญต่อบริษัทอย่างเห็นได้ชัดแต่ก็ไม่ได้รับความสนใจเท่าที่ควรในบริษัทนั้นๆ
Even if I try hard to make it easy to understand in Thai, it is still very hard if you don't know the context. The text is written in a very complex way.
Simply said, Nike managers who participate in running event are ready to listen to the customers' inputs (because it is their duty to improve the products to satisfy the customers to gain loyalty). However, it is often that the inputs/feedback are often ignored by the company. There are few exceptions.
จากคุณ |
:
K.Senior
|
เขียนเมื่อ |
:
18 ธ.ค. 55 23:38:42
|
|
|
|
|