|
ขอบคุณทุกความเห็นค่า พอดีลองหา ๆ ดูในเน็ต ไปเจอจากในเว็บของไมโครซอฟทางฝรั่งเค้า เท่าที่อ่าน ๆ ดูก็มีคนมีอาการแบบนี้เหมือนกัน
แล้วเหมือนมีคนจากไมโครซอฟมาตอบว่า ต้อง Hard Reset ค่ะ (-*-)
Hello Everyone, This error occurs when an app update is taking place and the phone reboots or is otherwise interrupted during the update process i.e. battery dies, random reboot, or manual restart of the phone. This also includes interruptions when downloading pre-installed apps during OOBE (Out of Box Experience or The Initial Setup). Apps in mid-install remain in a broken state until you perform a hard reset of the phone and complete setup again. For information on how to backup and restore your information, and perform a hard reset of your phone, see the following article: http://support.microsoft.com/kb/2749480 Thank you, Eli A. Windows Phone / Xbox Music - Tech Lead Own: HTC 8x & Nokia Lumia 710 RIP: Dell Venue Pro - Dropped
ข้อความเอามาจากโพสที่ตอบในลิงก์ล่างค่ะ
http://answers.microsoft.com/en-us/winphone/forum/wp8-wpapps/wp8-error-8103010d/53f0696f-bd17-4448-99de-1c250fb54715?page=3
ปล. สงสัยต้องไป Hard Reset ก่อนละ T^T
จากคุณ |
:
Acid Blood Bloody Rain
|
เขียนเมื่อ |
:
14 ธ.ค. 55 10:55:45
|
|
|
|
|