 |
ด้านล่างสุดครับพี่ ๆ จะมี ที่ เขาบอกว่าเป็น windows 7 อยู่ เดี๋ยวผมลองจากกระทู้อื่นๆดูครับ
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-windows_programs/my-adobe-bridge-give-an-error-asn-make-slow-my/b3bd458a-ef2f-480c-9f2c-2385fe89f45c?msgId=cb172ff0-fa91-4344-9728-4f8a1edf42c0
http://forums.adobe.com/message/4448546 อันล่างนี้น่าจะ work นะครับ โอ้ว mac อีกแล้ว เห่อๆ
When you go into Bridge Preferences, and click the Purge Cache button, all it does is delete the cache images. You need to delete a file that does not get removed when purging the cache.
In your Bridge preferences, find out where on your hard drive Bridge is saving the cache. Browse to it in the OS X Finder. Inside here, there should be four folders: "256", "1024", "data" and "full".
Folders "256" and "1024" store actual cached thumbnails - this is what gets purged. From what I can tell, "Full" is empty, ironically enough.
The folder "data" has either one or two files: "store" is always there, and "store-journal" is present when Bridge is open.
To fix the issue, quit Bridge, then delete all of the folders inside of "256" and "1024". This will do exactly what clicking "Purge Cache" does. Next, delete "store" inside the "data" folder. That's it.
Open Bridge, and hopefully the issue is solved.
Path windows ลองดูตามนี้ครับ
http://helpx.adobe.com/bridge/kb/cache-bridge-cs4-cs5.html
Windows: /Documents and Settings/[User name]/Application Data/Adobe/Bridge CS[version number]/Cache/full
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:32:15
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:31:38
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:29:31
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:25:34
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:24:24
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:22:25
แก้ไขเมื่อ 10 ธ.ค. 55 11:21:02
จากคุณ |
:
narmjaja
|
เขียนเมื่อ |
:
วันรัฐธรรมนูญ 55 11:18:43
|
|
|
|
 |